Güneş'in Kızı

Merhaba,ben Güneş'in kızı.
Bu Dünya'da ne işim var ?
İptal

22 Mayıs 2011 Pazar

Daughter of the Sun !

 Merhaba , ben Güneş'in kızı ...


Şarkı ...


Garip . Türkçesi Güneş'in Kızı demek . Elbette şarkıya böyle bir isim koyabilirler fakat sözleri şaşırttı beni . İlk yazdığım konuya geri dönmenizi ve birazdan aşağıda yazacağım şarkının bir bölümüne bakmanızı istiyorum . Umarım anlarsınız. Sadece bu değil hayatımda böyle ipuçları -aslında adlandıramıyorum bile- çok var ...
Belki umarsamazsınız beni , belki bir çocuk veya takıntılı olduğumu düşünüp bir daha girmezsiniz bloguma .Ama inanın ben ne çocuğum ne de takıntılı .




Eleanor!
You are mistaken.
You're a daughter of the sun!
Your life is just as you take it,
Its what you make it
nothing more.


http://gunesin-kizi.blogspot.com/2011/04/merhaba.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder