Güneş'in Kızı

Merhaba,ben Güneş'in kızı.
Bu Dünya'da ne işim var ?
İptal

18 Mayıs 2011 Çarşamba

Olmuyor . Oluyor dediğim anda olmuyor ...

  Merhaba,ben Güneş'in kızı .
  İnsanlar çok kötü olabiliyor bazen ...Bazen öyle şeyler oluyorki , sanki sanki dünyanın en mutlu insanı oluyorsun . Fakat bazen seni 5 dakika öncesine kadar mutlu eden insanlar ,canını yakıyorlar . Hiç beklenmedik bir şekilde,hiç beklenmedik bir anda ve hiç beklenmedik bir kişiden . Ne çabuk değişiyor insanlar . Nasıl ümitklenmiştim oysaki ... Her şey güzel olacak diyordum hem de her şey . 
       Peki ya şimdi ? Ne yapacağımı bile bilemiyorum . Ne olacak sonumuz haberim yok . Aslında hiçbir zaman olmamıştı ,olamazdı. Güçlü olmalıyım .Ççünkü hayat kötü .Çünkü hayat berbat . Çünkü insanlar evet insanlar ,kafayı yemişler !
 Bazen kaderin de Tanrı'nın da ne yapacağını kestiremediği , şimdi ne yapmalıyım dediği oluyordur bence. İşler çok karışıyor çünkü . Çünkü hayat zor ... Ama ne kadar zor olsa da seviyorum yaşamayı .Sanki bu dünyaya ait değilmişim gibi hissetsemde bazen ...


Eğer birkaç tane okuyucum varsa ,bilin sizi çok seviyorum . Yazdıklarıma katılsanızda ,eleştirsenizde ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder