Güneş'in Kızı

Merhaba,ben Güneş'in kızı.
Bu Dünya'da ne işim var ?
İptal

22 Mayıs 2011 Pazar

Kundakçı

Yeni kitabım Küçük Arı'nın yazarı Chris Cleave'den "Kundakçı".Henüz yüzüncü sayfalardayım fakat kitap çok derin olmasa da etkiledi beni . İyi bir izlenim bırakıyor . Aslına bakarsanız arka kapaktan okuduklarımın dışında başlıyor öykü . Karakterin Usame'ye mektup yazmasıyla başlıyor . Belki ilginizi çeker diye düşündüm .Bence çekmeli .
Aslında yazarının anlatımını çok beğendiğim için aldım kitabı ve hala aynı fikirdeyim ! Yazarına bayılıyorum .

'Ben basit bir kadınım Usame.'

'Dairem kızartma kokar.Marketlere gitmek ve ailemi havaya uçurtup paramparça ettirmek gibi sıradan şeyler yaparım.'
Kitaplara bayılıyorum . En çokta kokularına ... mis gibi kokuyorlar . :)
Seviyorum okumayı . Hem de çok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder