Güneş'in Kızı

Merhaba,ben Güneş'in kızı.
Bu Dünya'da ne işim var ?
İptal

5 Nisan 2011 Salı

Merhaba

Merhaba . Ben Güneş'in kızıyım .
Adım Güneş .
İlk konumuz kitaplar olsun : Kitaplara bayılırım ! Ben genelde gerçekçi olan kitapları okurum . Ama mesela Tepedeki Ev diye bir kitap okumuştum : kitabın çocuksu görünen kapağının ardında gayet iyi bir anlatım var.Bunu daha ilk sayfalarından anlayabiliyorsunuz .Ana  karakterimiz Elenaor .Genç , güzel ama hayatı hiçte dışarıdan gözüktüğü gibi olmayan bir kız .Eskiden yaşadığı bir olay neddeniyle seçilmişti Tepedeki Ev'e Elenaor. Dr. Montegue hepsini bir araya toplamıştı ve şimdi sıra evin esrarengiz olayını çözmeye geldi. Eleanor ve diğerleri geçmişlerini mi geleceklerini mi seçecekler ?
Güneş'in yorumu :  On yıldız üzerinden 6 yıldız .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder