Güneş'in Kızı

Merhaba,ben Güneş'in kızı.
Bu Dünya'da ne işim var ?
İptal

31 Mayıs 2011 Salı

Sizinle az günlerim kaldı ... Ama hep beraber olacağız . :)Seviyorum sizi ...

evett arkadaşım demin bana çikolata almaya çıktı ve blogunu açık unutmuş beni tanımamış heralde daha :D herneysee seni seviyorum yavrumm bunu okuyunca şaşırcaksın :D okadar çok şey yaşadın ki hep senin yanında olmaya çalıştım umarım başarmışımdır.evet küçükken bile belki anlamamışsındır ama senden nefret ettiğim zamanlarda bile yanında olmaya çalıştım.bu kadar nefretten sonra nasıl olduda en iyi arkadaşım oldun şaşırıyorumm :D <3 ağzımdan kaçırıldıklarımından sonra hele :D senin değerini anlamamış anlamamakta inat eden xi boşverr :D kendi kaybeder.
çikolatam nerde kaldıı 15 dakika oldu yaa yedin dimi :D umarım o baccakların şişerr benim çikolaatamı yemek neymiş :D biraz dine imana gel :D
umarım bana kızmazsınn
sevgilerrr,, <3
B
teardrups on my guitar-taylor swift (mutlaka dinleyinn) yavrum senin için <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder