Güneş'in Kızı

Merhaba,ben Güneş'in kızı.
Bu Dünya'da ne işim var ?
İptal

24 Nisan 2011 Pazar

Hayat Kötü mü ? Hayır sadece acıması yok ...

Merhaba . Ben Güneş'in Kızı.
Hayat öylesine gereksiz ki diye düşünen insanlar varmış yakınımda. İnsanlar kafayı mı yedi ? Hayat ne kadar güzel. Düşünsenize ; sabah güneşin yeryüzüne vuran ilk ışıklarıyla uyandınız . Yataktan kalktınız cama doğru ilerlediniz . Camı açtınız .Kollarınızı açtınız . Tıpkı Titanic'teki gibi , evet aynen öyle . İçinize çekin havayı beyninizdeki tüm sorunları attınız , bedeninizde hiçbir yük yok . Gülümseyin sadece gülümseyin . Bir anlık tüm hayatınızın sadece gülümseten kısımlarını hatırlamanızı istiyorum sizden. Rahat olun dışarıdan sizi görenler deli sanmazlar . Sadece gülümseyin bu , bu kadar zor olmamalı. Bazen tam ağlamak istediğinizde ağlayın fakat kahkaha atarak ağlayın . Bu şey insana öyle iyi geliyor ki ...
 Evet, Güneş'in ışınları size doğru geldi , tam yüzünüze .Anlayın diye hayatı, güzel olan her şeyi .Umarım her
şey istediğiniz gibi olur .Unutmayın ; gülümsemek her insana yakışır . Ağlamak ise sadece çirkinleştirir insanı ...

Ben Güneş'in Kızı. Bugün 24 Nisan 2011. Saat 16.09 . Gülümsüyorum . Gülümsüyorum çünkü aslında bilmiyorum hiçbir nedeni yok gülümsememin .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder