Güneş'in Kızı

Merhaba,ben Güneş'in kızı.
Bu Dünya'da ne işim var ?
İptal

14 Nisan 2011 Perşembe

İçi Acır Ya Hani İnsanın ...

 Merhaba ben Güneş'in Kızı : adım Güneş .
Benim içim acıdı . hemde çok ... bir şeyi umarsın hani : tam olacak diye sevinirsin , ümitlenirsin , düşünürsün , huzurlu huzurlu uyur tatlı rüyalarla kalkar mutlu olarak güne başlarsın . gün içinde hiç bir sorun olmaz .Pürüzsüz ! Taaa ki senin düşünüp taşındığın olmasını çok istediğin o konuya gelir sıra . İyi başlarsın yine .Bir anda heyecana kapılırsın . Tıpkı takımı gol atmış bir fanatik gibi sevinç çığlıkları atarsın bazen içinden bazen dışından ... Tam yüzüne kocaaaman bir gülümseme yerleştirmişken ; birileri gelir bu mutluluğu bozar .Hemde hiçbir uğraş vermeden ! Sende ortada öylece kalırsın . Yüzündeki o tatlı ve büyük gülümsemenin yerini fal taşı gibi açılmış gözler ve aşağı doğru sarkmış , sarımsı dişleri ve küçük dili görünen kocaman bir ağız alır .Ağlamak istersin elbet ama nasıl ? Başına bir şey saplanır kalır  sanki ağırlık düşer sana da ancak kısmet değilmiş demek düşer ...
Dayan biraz olsun dayan yarın Güneş doğacak ve sen , sen Güneş'in Kızı ; gökyüzünde Güneş oldukça yaşayacaksın !

BÜYÜK küçük harflere dikkat etmedim kusurumu hoş görebilirseniz  bende sizi hoş görürüm ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder