Güneş'in Kızı

Merhaba,ben Güneş'in kızı.
Bu Dünya'da ne işim var ?
İptal

20 Temmuz 2011 Çarşamba

Başlık derken?

Günaaaaaydın. :)
Artık kendimi "Merhaba ben Güneş'in kızı.." diye tanıtmayı bıraktım.Dünyada yazdıklarımı okuyup beğenen bir kişi varsa tanımıştır zaten beni.En son yazdığımdan beri hayat nasıl geçti: ımmm okul işleriyle uğraştım, arkadaşlar, sorunlar, Facebook, forum. Öyle işte her şey aynı neredeyse.Bir an önce tatile gitmek istiyorum aslında herkes gibi.Ama içimde bir sıkıntı var ya.En sevdiğiniz şarkılardan birini dinlerken Youtube'un acizliğine uğrayıp şarkının takılması ve saddece sizin sesinizin kalması gibi.Garip aslında, eve gitsem iyi olur sanırım rahatlarım belki.Arkadaşları da özledim dört tanesi var göremeyipte cidden özlediğim.Acaba yeni okulda nasıl olacak şimdiden ders çalışmaya başlamalıyım.Söylemiş miydim bilmiyorum ama ilerde tıp okuyacağım dostlaaaar.Ehehehehe.Bunun için çok çalışmam lazım ya işte..Bugüne kadar çalışmadıklarımın uğruna! asds çok saçmaladım ben kaçaaaar. 
Şu koca dünyada blogumu okuyup takip eden var mıdır bilemiyorum ama varsa bilsin ki onu çok seviyorum. :)
Ha birisi bunları okumasa da yazmaya devam edeceğim o ayrı konu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder